02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت

توسعه گردشگری و صنایع‌دستی عشایر استان اصفهان

توسعه گردشگری و صنایع‌دستی عشایر استان اصفهان
منتشر شده توسط تهران سوئیت در 15 آذر 1397

بر اساس کارگروه مشترک با مشارکت ادارات‌ کل میراث‌فرهنگی و امور عشایر و فعالان گردشگری استان اصفهان گردشگری و صنایع‌دستی عشایر این استان توسعه خواهد یافت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان در نشست کارگروه توسعه گردشگری و صنایع‌دستی عشایر استان اصفهان از توسعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عشایر این استان بر اساس کارگروه مشترک با مشارکت ادارات‌ کل میراث‌فرهنگی و امور عشایر و فعالان گردشگری استان خبر داد.

فریدون الله یاری بیان نمود که با توجه به اینکه عشایر نقش مهمی در سیر تطور فرهنگ و تمدن جامعه ایرانی به ویژه در استان اصفهان ایفا نموده‌اند و با عنایت به حضور سه قوم بختیاری، قشقائی و عرب جرقویه در استان اصفهان به نظر می‌رسد که بایستی در راستای حفظ و حراست از فرهنگ اصیل هموطنان عشایر از یک‌سو و توسعه اقتصادی عشایر در راستای دست‌یابی به توسعه پایدار جوامع عشایری استان گام برداریم.

گفتنی است که در کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان به گفته ایشان مواردی همچون مشارکت در برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌ها، توسعه صنایع دستی و بازاریابی و فروش صنایع دستی عشایر، شناسایی و ظرفیت‌های توسعه گردشگری، ظرفیت‌های عشایر در راستای توسعه بوم‌گردی، شناسائی تنوع مسیرهای کوچ عشایر و ثبت ملی شاخصه‌های زندگانی عشایر استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

Rate this post
دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ بخش های ضروری با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *