02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت

چرا سفر خارجی با کشتی را حتما توصیه می کنیم؟ تجربه ای بی نظیر

چرا سفر خارجی با کشتی را حتما توصیه می کنیم؟ تجربه ای بی نظیر
منتشر شده توسط تهران سوئیت در 26 خرداد 1397

مسافرت تفریحی با کشتی می‌تواند تجربه‌ای بسیار هیجان انگیز باشد. سفر دریایی به نقطه‌ای زیبا خاطره‌ای به یادماندنی را در ذهن شما به یادگار خواهد گذاشت. سفر دریایی برای روحیه بسیار مفید بوده و می‌تواند برای تمام افراد جامعه توصیه شود. البته به غیر از کسانی که نسبت به دریا حساسیت داشته و دریا زده می‌شوند. این افراد بهتر است وسیله‌ای دیگر را برای سفر انتخاب کنند. سفر دریایی هم چنین محاسن فراوانی داشته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود:

امکانات متنوع

سفر خارجی با کشتی

سفر خارجی با کشتی

وسیله‌ای که قصد دارید با آن مسافرت کنید در کنار هزینه‌های تمام شده‌ی آنها عواملی است که بایستی برای یک سفر دلنشین در نظر بگیرید. به عنوان مثال در سفر هوایی شما بایستی علاوه بر هزینه بلیط و اقامت و اسکان خود، هزینه ناهار و وعده‌های غذایی و حتی قهوه‌ی خود را بپردازید و در انتها خواهید دید که خرج سنگینی را برایتان به همراه داشته. اما هزینه سفر با کشتی به صورتی است که مخارج غذا، اقامت، سرگرمی، تفریح و جابه جایی شما در هزینه‌ی ابتدایی لحاظ شده است. با این همه، سفر زمینی با مخاطراتی نیز همراه است؛ پس انتخاب مسیر دریایی برای یک سفر تفریحی که هزینه‌ی آن نزدیک 400 هزار تومان باشد هم کار راحت‌تری است هم لذت بیشتری داشته و لحظات ارامبخشی را برایتان رقم می زند. اگر کمی در آژانس‌های دریایی و کشتی رانی‌های بزرگ تحقیق کنید حتماً چنین سفری برایتان فراهم خواهد شد. کشتی هم انواع مختلفی دارد. کابین کشتی و نوع غذای انتخاب شده در مخارج نهایی‌تان تأثیر گذار است. انواع کشتی از لاکچری و شیک گرفته تا معمولی و سطح پایین با غذاهای متنوع می‌توانند در هزینه‌های شما دخیل باشند.

حتما ببینید: اجاره آپارتمان مبله در تهران

سفر خارجی با کشتی

سفر خارجی با کشتی

راحتی جابه جایی وسایل

هنگامی که تصمیم به سفر دریایی گرفتید، باید این نکته را مد نظر قرار دهید که شما در حین سفر تنها یک بار وسایل و چمدانهای خود را جمع می‌کنید. زیرا وقتی وارد کابین شدید و چمدانتان را باز کردید دیگر تا انتهای سفر احتیاجی به جمع کردن وسایلتان نخواهید داشت. به عبارت دیگر با وجود گذشتن از شهرها و کشورهای گوناگون شما وسایلتان را جابه جا نمی‌کنید و فقط در انتهای سفر چمدانتان را جمع می‌کنید و از کشتی پیاده می‌شوید. کشتی تفریحی و دریانوردی، به مثابه هتلی روی آب است که در آن هیچ نیازی به خارج شدن از محل اقامت در یک ساعت معین نیست. در سفر گردشگری، می‌توانید با کشتی از تمام نقاط دیدنی و مناطق هیجان انگیز بازدید نموده و هیچ مکانی که یک جاذبه‌ی توریستی به حساب می‌آید از قلم نخواهد افتاد. به علاوه در صورتی که طبعتان اجازه می‌دهد می‌توانید یک شخص آشنا به مکانهای توریستی را همراه خود کنید و یا تنها به بازدید از این دیدنی‌های خاطره انگیز بروید.

سفر خارجی با کشتی

سفر خارجی با کشتی

مناسب بودن سفر ابی برای خانواده‌ها

در کشتی‌های تفریحی، امکانات و تسهیلاتی فراهم شده که آن را برای تمامی سنین مناسب می‌کند. امروزه در این کشتی‌ها کودکان در فضاهایی شاد و مفرح سرگرم می‌شوند که تحت نظارت کامل است. همچنین نوجوانان می‌توانند در استخر به شنا بپردازند و همچنین مشغول بازی‌های کامپیوتری شوند. در نتیجه والدین می‌توانند به راحتی مشغول کارهای خود شوند و آنها نیز از سفر خود لذت ببرند. کودکان در این سفر با دوستانی آشنا می‌شوند که در فضایی جذاب و به دور از خطر و محیطی غیر ملال آور به تفریح و شادی مشغول می‌شوند. در سفر تفریحی با کشتی فرهنگ مردم کشورهای مختلف را می‌بینید و با رسوم و آیین جدید آشنا می‌شوید.

بنابراین سفر با کشتی می‌تواند تجربه‌ی جدیدی باشد.

تبلیغ: اجاره ویلا در شمال

تجربه‌های متفاوت: در عرشه و خشکی

شما حتی اگر هر سال با کشتی سفر کنید، تجربه‌ای نو در برنامه سفر جدید انتظارتان را خواهد کشید؛ چرا که شرکت‌های دریانوردی در ابداع برنامه‌های هیجان‌انگیز و جدید بسیار چیره‌دست هستند. سفر آبی همراه با نوشیدنی‌های خوش‌طعم و همراهی با گروه موسیقی مورد علاقه‌تان در کشتی از این دست تجربه‌ها بوده که هرگز تکرار نمی شوند.

مسافرت با کشتی

مسافرت با کشتی

امروزه‌ شرکت‌های دریانوردی در مسیرهای گوناگونی مانند جزایر دریای کارائیب به فیوردز (fjord) نروژ، دریای مدیترانه به بالتیک و اروپای شمالی به نیوزلند کشتیرانی می‌کنند.

علاوه بر همه این ها، تسهیلات متعددی مانند استخر شنا، دستگاه موج‌ساز، باشگاه بدن‌سازی، زمین مخصوص بازی‌های روی یخ، دیوارهای صخره‌نوردی، زمین بسکتبال، میز پینگ پنگ و کلاس‌های فیتنس داخل کشتی تعبیه شده است. هم چنین رویدادهای فوق العاده مفرحی مثل نمایش‌، پخش فیلم در سینما، اجرای موسیقی کلاسیک و راک این سفر را هرچه بیشتر جذاب خواهد نمود.

در کنار این امکانات، آب گرم، سالن آرایش و مغازه‌های خرده‌فروشی کالاهای لوکس برای افراد خاص در نظر گرفته شده است. افرادی که به یادگیری و آموختن علاقه‌مند هستند، می‌توانند در سخنرانی‌های فرهنگی تاریخی و کلاس‌های عکاسی و هنر شرکت نمایند.

هم چنین ارتباط با جهان خارج در طی اقامت شما در کشتی ممکن است؛ چرا که کشتی‌ها مجهز به وای‌فای، سرویس موبایل و تلویزیون هستند.

از لحاظ سلامت نیز جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ چرا که مراکز پزشکی همچنین با فراهم کردن دارو و دکتر سلامتی مسافران را تضمین می‌کنند. علاوه بر آن احتیاجی نیست که بیش از حد لباس به همراه بیاورید، لاندری کشتی همیشه برای انجام خدمات شستشو در دسترس است.

می‌توانید با آدم‌های مختلف آشنا شوید

مسافرت با کشتی

مسافرت با کشتی

طبیعی است که وقتی با کشتی‌ای که بیش از ۳۰۰۰ سرنشین دارد به سفر می‌روید با طیف گسترده‌ای از افراد روبرو خواهید شد. البته این خود به میل شما بستگی دارد، اما اگر به آن دسته از افراد تعلق دارید که به تنهایی سفر می‌کنند، سفر آبی راهی مناسب برای یافتن همسفر دلخواهتان است.

گفتنی است که شما حتی قبل از سوار شدن به کشتی می‌توانید از طریق تالارهای گفتگوی اینترنتی با مسافران صحبت نموده و اکیپی برای گردش‌های مستقل تشکیل دهید.

تهران سوئیت » مرجع اجاره سوئیت در کیش

مطالب پیشنهادی » تنگه واشی تهران – جاذبه های گردشگری طالقان – مكان هاي تفريحي تهران

3.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ بخش های ضروری با * علامت گذاری شده اند.

3 پاسخ به “چرا سفر خارجی با کشتی را حتما توصیه می کنیم؟ تجربه ای بی نظیر”

  1. ایلیا گفت:

    همیشه در دوران زندگیم از کودکی تا به امروز سفر خارجی با کشتی از بزرگ ترین آرزوهای من بود
    فیلم تایتانیک اولاش که شاد هست این حس رو منتقل می کنه

  2. آرش گفت:

    سفر به خارج با کشتی فکر می کنم سه چهارسال آدم رو جوان تر بکنه … البته این تحلیل من بود

  3. احسان گفت:

    سفر خارجی با کشتی واقعا تجربه ای هست که تکرارپذیر نیست !
    البته فکر نمی کنم به خوبی این تصاویر هم باشه به هرحال سفر خستگی و بدبختی هم زیاد داره :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *