02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت

عوامل مانع ورود گردشگران ایرانی به گرجستان را بشناسید

عوامل مانع ورود گردشگران ایرانی به گرجستان را بشناسید
منتشر شده توسط تهران سوئیت در 15 آذر 1397

 ورود گردشگران ایرانی به گرجستان توسط منابع غیر رسمی و فعال در حوزه گردشگری و برگزاری تورهای سفر به گرجستان، با محدودیت مواجه شده است.

پیرو دیپورت شدن تعدادی از ایرانی‌ها در روز پنج‌شنبه هفته گذشته از گرجستان و ایجاد محدودیت برای سفر ایرانی‌ها به این کشور با وجود لغو روادید از سوی دولت گرجستان برای ایرانی‌ها، اتفاقات اخیر و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور موجب شده تا از ورود همه نوع مهاجر به کشور گرجستان جلوگیری شود؛ از سوی دیگر این کشور قصد دارد تا در چند سال آینده به اتحادیه اروپا بپیوندد، به همین منظور در حال تصمیم‌گیری دوباره برای ورود اتباع کشورهایی است که با آن‌ها لغو روادید انجام داده است.

عواملی هستند که از ورود گردشگران ایرانی به گرجستان جلوگیری می‌کنند که در زیر آمده است:

افرادی که بدون داشتن ویزا به این کشور رفته‌اند، تا ۴۵ روز می‌توانند در این کشور بمانند؛ در صورت ماندن بیشتر از این مدت، باید زمان اقامت خود را تمدید کنند.

حتما ببینید » اجاره سوئیت در تهران

سوء سابقه برای افرادی که قبلا در کشور گرجستان ایجاد مشکل کرده‌اند، از جمله مواردی است که می‌تواند برای ورود دوباره آن‌ها به این کشور ایجاد مسئله کند.

نداشتن ارز کافی برای گردش در شهرهای گرجستان یکی دیگر از عوامل منع ورود ایرانی‌ها به گرجستان است.

اگر بنا به هر علتی مامور گذرنامه متوجه شود که فرد مورد نظر قصد ندارد دوباره به کشورش برگردد، حتما ورود او را باطل خواهد کرد.

نداشتن برنامه سفر و مبهم بودن انگیزه سفر به گرجستان، داشتن پاسپورت جعلی یا مدارک دیگر که جعلی بودن آن‌ها ثابت شود و نداشتن برنامه برای اقامت در هتل یا نداشتن بلیط برگشت از دیگر عواملی هستند که مانع ورود گردشگران ایرانی به این کشور می‌شود.

افراد حامل مواد مخدر اجازه ورود به هیچ کشوری را ندارند که گرجستان نیز از این قضیه مستثنی نیست.

به گفته فعالان حوزه گردشگری، مواردی که مانع از ورود ایرانی‌ها به این کشور می‌شود، به‌صورت رسمی از طرف دولت و سفارت خانه‌های دو کشور هنوز اعلام نشده، اما این موارد از جمله مواردی هستند که در برگشت مسافران به کشورشان بی‌تاثیر نیستند،  بنابراین باید مسافران تا حد لازم شرایط ورود به کشور دیگر را داشته باشند.

Rate this post
دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ بخش های ضروری با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *