02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت

راهنمای معاملات امن

راهنمای معاملات امن
منتشر شده توسط تهران سوئیت در 4 دی 1396

هر آنچه می بایست در مورد مراقبت از خود در برابر کلاهبرداری و فریب بدانید.

  1. از آنجا که کاربران در سایت تهران سوئیت در مورد برخی املاک به صورت مستقیم با یکدیگر تماس گرفته و واسطه ای وجود ندارد، می بایست در نظر داشته باشند که در معاملات جنبه های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.
  2. تارنمای تهران سوئیت کوشش خود را به جهت احراز هویت و شناسایی کاربران میزبان نموده و سعی می دارد که از طریق خط تلفن و یا سایر روش ها در جهت راستی آزمایی اطلاعات درج شده توسط میزبانان گام بردارد. با این وجود این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال هیچ کدام از آگهی ها نپذیرفته و صرفا نمایش دهنده مطالب درج گردیده توسط کاربران میزبان می باشد.
  3. آگهی های سایت تهران سوئیت، توسط کاربرانی درج می گردند که هیچ گونه ارتباط حقیقی و یا حقوقی با این تارنما ندارند.
  4. لازم به ذکر است که بازدیدکنندگان پیش از انجام هر گونه معامله، شخصا نسبت به تایید اطلاعات با بهره گیری از روش های متعارف اعم از تماس با تلفن ثابت یا همراه اقدام فرمایند.
  5. لازم است که مسافرین گرامی پیش از رزرو با برقراری تماس تلفنی در مورد دارا بودن میزبان از مجوزهای مربوطه (سازمان گردشگری، اماکن و …) اطمینان یابند.
  6. میزبان حق اخذ هرگونه مبلغ اضافه بر مبلغ درج شده در وب سایت تحت عناوینی همچون پورسانت، حق کمیسیون، حق دلالی و غیره را نداشته و تهران سوئیت در صورت مشاهده اقدام به حذف این گونه آگهی ها خواهد نمود.
  7. در مواردی که میزبان تیم تهران سوئیت است، ساعت تخلیه 14 و ساعت تحویل 12 می باشد. لازم به ذکر است که در مورد سایر میزبانان این ساعت ها به صورت توافقی بین مسافر و میزبان بوده و تارنمای تهران سوئیت در این رابط هیچ گونه دخالتی ندارد. لازم است که پیش از واریز وجه، شرایط ابطال رزرو (کنسلی یا انصرافی) را جویا شده و به آن پایبند بمانید.
  8. میزبان موظف است که ملک مورد اجاره را در شروع مدت اجاره به صورت نظافت شده و تمیز و مرتب به مسافر تحویل داده و مسافر نیز ملزم به رعایت اصول بهداشتی و تحویل آن به صورت مرتب شده در حد عرف می باشد.
  9. اجاره ی کلیه موارد تنها و تنها با ارائه ی مدارک شناسایی و مخصوصا محرمیت افراد امکان پذیر است. هم چنین تهران سوئیت از اجاره ی کلیه املاک به منظور برگزاری مراسم همانند جشن تولد و مهمانی مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی جدا معذور است.
  10. ورود حیوانات خانگی به همراه مسافر به ملک مورد اجاره ممنوع می باشد. مگر در شرایطی که میزبان مکانی مجزا و خارج از فضای مسکونی را به جهت نگهداری حیوانات خانگی اختصاص و در اختیار مسافرین گرامی قرار دهد.
  11. از به همراه آوردن اقلام قیمتی و جواهرات در سفر خودداری نموده و به هنگام تحویل گرفتن واحد از امنیت آن مطمئن گردید.
  12. در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قوانین وب سایت، می توانید نسبت به گزارش آن از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.