02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت

ماهو: عجیب‌ترین و پر خطرترین ساحل دنیا + تصاویر واقعی

ماهو: عجیب‌ترین و پر خطرترین ساحل دنیا + تصاویر واقعی
منتشر شده توسط تهران سوئیت در 22 بهمن 1396

موقعیت این ساحل شگفت انگیز در کشور هلند و شهر سنت مارتین واقع شده است. این ساحل بسیار پر خطر است. دلیل محبوبیت و معروفیت این ساحل زیبایی آن به‌تنهایی نیست بلکه به این دلیل است که در حاشیه فرودگاه بین‌المللی پرنسس جولیانا واقع شده است و گردشگران به محض ورود به سنت مارتین، با این ساحل روبه رو می‌شوند و آن را مورد بازدید قرار می‌دهند.

کی از دلایلی که سبب شده گردشگران به این جزیره پا بگذارند همین مورد است. جزایر آنتیل هلند در دریای کارائیب، مکان این ساحل می‌باشد. ساحل این منطقه به رنگ سفید می‌باشد و علت آن‌ها شن‌های سفیدرنگی است که در آن قرار دارد. در این ناحیه هیچ‌گونه پوشش گیاهی وجود ندارد و علت آن‌ها فرسایشی است که توسط برخاستن هواپیماها، توسط باد ایجاد می‌شود. به علت وضعیت آب و هوایی خاص این ناحیه، دریاچه‌ای که در آن واقع شده است هم دارای امواج بلند اقیانوسی است که موج سواری را برای توریست‌ها و افراد حاضر در آن پر رونق می‌نماید. فاصله فرودگاه پرنسس جولیانا تا ساحل به‌اندازه‌ای نزدیک می‌باشد که اگر در مغازه‌ای مشغول خرید باشید به‌آسانی می‌توانید تابلوی پرواز آن را مشاهده نمایید و افراد حاضر در آن منطقه همه صحبت‌های برج مراقبت فرودگاه ا از رادیوی محلی می‌شنوند.

 

گردشگران می‌توانند به آفتاب گیری در ساحل و برنزه نمودن خود بپردازند. همچنین این گردشگران فرود و پرواز هواپیماها را می‌توانند مشاهده نمایند. در واقع آن‌ها به‌وضوح و با نزدیک‌ترین فاصله ممکن یعنی حدود 15 متر، هواپیماها را می‌بینند که یا می‌نشینند یا بر می‌خیزند.

حتما ببینید: اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت

 سواحل دیدنی در دنیا وجود دارد که شما می‌توانید به آن‌ها مسافرت نموده و از فضای آن لذت ببرید. ماهو نام یکی از این سواحل جالب توجه می‌باشد. گردشگران زیادی وجود دارند که وقتی تصمیم به سفر به سواحل زیبا می‌گیرند حتماً ساحل ماهو را مدنظر قرار می‌دهند.

این مطلب درست است که این ساحل جذابیت زیادی دارد، اما نباید از تابلوهای خطر مرگ که دران حوالی نصب شده است، صرف نظر نمایید زیرا پرواز و نشستن هواپیما باعث می‌شود که صدای بسیار آزاردهنده‌ای به گوش برسد و رعب و وحشت ایجاد نماید.

تبلیغ: قیمت اجاره سوئیت در کیش

 از بخش غربی هواپیما‌ها با ارتفاع حدود 15 متر نشست و درخواست می‌کنند که افرادی که در این ساحل قرار دارند و علاقه زیادی به هواپیما دارند می‌توانند با ایستادن در این منطقه یکی از خاص‌ترین و خطرناک‌ترین تفریحات خود را صورت دهند.

بزرگ‌ترین مشکل خطرساز در این ساحل به این صورت است که بسیاری از گردشگران به علت وجود باد شدید که حاصل از برخاستن هواپیما از باند فرودگاه می‌باشد، ممکن است از ساحلی که در آن قرار دارند به داخل آب کشانده شوند یا در آب دچار یک حرکت ناخواسته شوند که حتی می‌تواند عامل مرگ باشد.

به علت ناصاف بودن و تپه مانند بودن زمین بخش شرقی این جزیره، فرودگاه در مجاورت آن احداث شده است. همین امر دلیلی شد بر احداث این فرودگاه در بخش غربی جزیره. در مجموع اگر می خواهید سفری پر از ترس و هیجان را تجربه کنید، پیشنهاد می دهیم که به این ساحل سفر کنید.

مطالب پیشنهادی » حقوق مهندس در آمریکا – آداب و رسوم کردها – روستای افجه لواسان – وارنگه رود – بهترین شهر توریستی آلمان

همچنین ببینید: اجاره ویلا شمال

Rate this post
دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ بخش های ضروری با * علامت گذاری شده اند.

یک پاسخ به “ماهو: عجیب‌ترین و پر خطرترین ساحل دنیا + تصاویر واقعی”

  1. آرتین گفت:

    هواپیما انگاری داره میاد تو دهن ادم
    خیلی ترسناکه اینجا کی میره اخه دیوانگی محض هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *