02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت

موجر آبروی من را در محل کار جلوی همکارانم برده! چگونه شکایت کنم ؟

موجر آبروی من را در محل کار جلوی همکارانم برده! چگونه شکایت کنم ؟
منتشر شده توسط تهران سوئیت در 5 دی 1397

سوال: سلام. بنده مستأجر شخصی بودم و شش میلیون ودیعه دست موجر داشتم موجر بعلت پرداخت نکردن کرایه از بنده شکایت کرد و کل بدهی ایشان 5/500/000 شد و تقاضای تخلیه مغازه کرد بنده تخلیه کردم اما ایشان درخواست دومیلیون تومان خسارت کرد و با همین مبلغ اجاره ماشینم را توقیف کرد و با آمدن در محل کار ابروی بنده را برد و پیش همکارهام بدگویی بنده را کرد بنده هم ودیعه را تهاتر کردم و خودرو را ازاد کردم حالا می‌خواستم ببینم درصورتی که ایشان به بنده بدهکار بوده و شکایت کرده و در محل کار ابروی بنده را برده می‌توانم اعاده حیثیت کنم. از شما کمال تشکر را دارم

پاسخ:

سلام” پرسشگر عزیز! در مقام انتقام جویی بر نیائید و سعی کنید گذشت نمائید در غیراینصورت چنانچه طرفتان نسبت ناروایی به شما داده و برای آن در قانون مجازات پیش بینی شده باشد و سوء نیت وی در دادگاه اثبات گردد عمل وی جرم افترا تلقی شده که می‌توانید اعاده حیثیت از دست رفته کنید.

توجه داشته باشید که شما با توجه به ماده 618 قانون تعزیرات می‌توانید شکایت اخلال در محل کار و اگر هم عملی را به شما نسبت داده که در قانون برای آن مجازات تعیین شده می‌توانید شکایت افترا نمایید، اما پیشنهاد می‌شود در این موارد صبوری و بزرگی پیشه کنید و درگیر دادسرا و روند طولانی‌اش نشوید.

Rate this post
دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ بخش های ضروری با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *