02144082101 _ 09101987270

اجاره آپارتمان مبله در جنت آباد

اجاره آپارتمان مبله در جنت آباد

روزانه عزیزان زیادی با کارشناسان تهران سوئیت تماس حاصل نموده و خواهان اطلاعات در مورد اجاره سوئیت در جنت آباد تهران می باشند . اگر شما نیز جزء علاقه مندان به اجاره سوئیت در جنت آباد شمالی هستید، احتمالا می دانید که محله جنت آباد مرکزی و شمالی در شمال غرب تهران و در ناحیه 7 شهرداری منطقه 5 قرار دارند و از غرب به شهران، از شمال به سیمون بولیوار، از شرق به محله‌های پونک و چهار دیواری و از جنوب به جنت‌آباد جنوبی منتهی می‌شود. ضمن اینکه ساکنین جنت آباد به بزرگراه‌هایی مانند اشرفی اصفهانی، آبشناسان، شهید باکری و همت به راحتی دسترسی دارند. در مجموع اجاره سوئیت در جنت آباد مرکزی از لحاظ منطقی برای سفر ایده ای فوق العاده به نظر می آید .

میهمان عزیز؛

جهت تسهیل انتخاب اقامتگاه، لیست واحدهای مبله + قیمت و امکانات برای اجاره آپارتمان مبله در تهران به تفکیک مناطق شمال، شرق، غرب و مرکز تهران از همین لینک قابل مشاهده و دسترسی می باشد.

اجاره سوئیت در جنت آباد مرکزی به علت بافت مناسب

بافت این محله بیشتر مسکونی و نوساز است و یکی از دلایل افراد جهت انتخاب این محله برای زندگی؛ خلوتی و آرامش آن است. برای تایید این حرف در کوچه‌های جنت آباد برخلاف بسیاری از محلات تهران همیشه جای پارک موجود است و خبری از سر و صدا و شلوغی نیست. ضمن اینکه ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی کمتر در این منطقه متمرکز شده‌اند و در واقع همین موضوع دلیل دیگری است بر آرامش بیشتر این محله.

جنت آباد
این محله دنج که به دو بخش جنت آباد شمالی و جنت آباد جنوبی تقسیم می شود در شمال غربی تهران واقع شده است. جنت آباد دسترسی عالی به یکی از شاهراه های تهران یعنی بزرگراه همت دارد. ایستگاه خط مترو در این محل هنوز فعال نشده است اما با توجه به نزدیکی آن به صادقیه می توان از این خط مترو استفاده کرد. یکی از مهمترین مراکز تفریحی پایتخت که در مسیر اتوبوس های جنت آباد شمالی قرار دارد، مجتمع تجاری و پردیس سینمایی کوروش است.

نحوه اجاره سوئیت در تهران جنت اباد

اگر شما نیز قصد اجاره اپارتمان مبله جنت اباد را دارید، توصیه می کنیم که حتما فایل فوق در همین صفحه که برای اجاره آپارتمان مبله در جنت آباد اختصاص داده شده است را بررسی و مطالعه بفرمایید. در این بررسی می توانید به مواردی از قبیل ظرفیت واحد مبله، پارکینگ، امکانات، عکس های واحد و … دقت نموده و با سایر اعضای خانواده نیز روی آن ها بحث و مشورت انجام دهید.

قوانین و مقررات اجاره آپارتمان مبله در تهران جنت آباد

همانند کلیه فایل هایی که توسط تهران سوئیت ارائه می شوند، اجاره سوئیت در جنت آباد نیز تابع قوانین و مقررات خاص خودش است. ازجمله این که برای اجاره سوئیت در جنت آباد تهران بایستی حتما مدارک شناسایی و محرمیت ارائه نموده و هدف از اجاره سوئیت در جنت آباد شمالی برگزاری مراسم، میهمانی، دورهمی یا چنین جلساتی که با شرع و عرف مغایرهستند نباشد.

تهران سوئیت

کلیه حقوق این وبسایت برای تهران سوئیت محفوظ میباشد.