02144082101 _ 09101987270

اجاره آپارتمان مبله در ظفر

اجاره آپارتمان سوئیت در ظفر تهران

هر روزه عزیزان فراوانی با تهران سوئیت تماس گرفته و تقاضای اجاره آپارتمان مبله در تهران ظفر را دارند. اما خیابان ظفر کجا است و چرا اینقدر مورد توجه علاقه مندان به اجاره سوئیت آپارتمان مبله قرار گرفته است؟ خیابان ظفر در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد. خیابان ظفر به نام شهید وحید دستجردی نام گذاری شده است. خیابان ظفر از شرق به غرب به موازات خیابان میرداماد امتداد یافته است.

اجاره سوئیت در ظفر

اگر شما نیز قصد اجاره سوئیت در ظفر را دارید، حتما می دانید که خیابان شهید دستگردی (نام پیشین:خیابان ظفر) یکی از خیابان‌های شمیران، در منطقه ۳ شهرداری تهران است؛ که به نام سردار سرتیپ هوشنگ وحید دستجردی نامگذاری شده است. این خیابان که جهتی شرقی – غربی دارد از سمت غرب به خیابان ولیعصر و از سمت شرق به خیابان شریعتی منتهی می‌شود. این خیابان به موازات و در شمال بلوار میرداماد واقع شده‌است. اگر شما قصد مسافرت کوتاه مدت به تهران را دارید، اجاره سوئیت خیابان ظفر قطعا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

میهمان عزیز؛

جهت تسهیل انتخاب اقامتگاه، لیست واحدهای مبله + قیمت و امکانات برای اجاره آپارتمان مبله در تهران به تفکیک مناطق شمال، شرق، غرب و مرکز تهران از همین لینک قابل مشاهده و دسترسی می باشد.

اجاره آپارتمان مبله ظفر به دلیل دسترسی مناسبش

با اجاره آپارتمان مبله در ظفر تهران دسترسی فوق العاده ای به منطقه خواهید داشت. از جمله اینکه این منطقه:

  • دسترسى به مترو قلهک و مترو شريعتى دارد.
  • دسترسى به بزرگراه صدر، بزرگراه مدرس، بزرگراه همت، بزرگراه صيادشيرازى، بزرگراه امام على و در نتيجه دسترسى راحت به مناطق مختلف تهران
  • پاسدارن در شرق، الهيه در شمال، ميرداماد در جنوب، اتوبان مدرس و خيابان جردن در غرب اين خيابان به اين محله موقعيت خوبى از نظر فرهنگى و دسترسى به مراكز خريد داده است.

با این تفاسیر می توان گفت که «دسترسی» دومین عامل موثر در افزایش تقاضا برای اجاره آپارتمان مبله در ظفر است.

نحوه اجاره سوئیت در ظفر تهران

اگر شما نیز قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران ظفر را دارید، اولین مرجع برای شما می تواند فایل هایی باشد که در این صفحه لیست شده است. فایل ها را به دقت بررسی و مشاهده کنید و با توجه به عکس های واحدها، امکانات، موقعیت، تعداد اتاق خواب، پارکینگ و … بسنجید که کدام موارد برای اجاره سوئیت در ظفر مناسب تر هستند. در نهایت پس از این که واحد مورد علاقه خود برای اجاره سوئیت خیابان ظفر را انتخاب نمودید، می توانید با کارشناسان تهران سوئیت تماس حاصل نموده و ما را از تصمیم خود برای اجاره آپارتمان مبله ظفر آگاه سازید.

مواردی که می بایست برای درخواست اجاره آپارتمان مبله در ظفر تهران برای ما ارسال کنید عبارتند از:

  • تاریخ ورود
  • مدت اقامت
  • تعداد نفرات

و در پایان پیام خود نیز حتما ذکر کنید که مایل به اجاره آپارتمان مبله در ظفر تهران هستید. کارشناسان مربوطه درخواست شما را بررسی خواهند نمود. در این گام اگر «کد ملک» اجاره سوئیت در ظفر تهران را دارید، حتما آن را ذکر فرمایید.

قوانین و مقررات اجاره آپارتمان مبله در تهران ظفر

همانند تمام فایل های ارائه شده توسط تهران سوئیت، موارد اجاره سوئیت در ظفر نیز تابع قوانین و مقررات کلی سایت است. بدین معنا که برای اجاره سوئیت خیابان ظفر ارائه مدارک شناسایی و محرمیت الزامی بوده و همچنین تهران سوئیت از ارائه به منظور مراسم، میهمانی و … جدا مغذور است. پس خواهشمندیم برای اجاره آپارتمان مبله ظفر به این دلایل با ما تماس نگیرید.

مشابه جایی که به دنبال آن هستید:

اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران اجاره آپارتمان مبله در جردن اجاره آپارتمان مبله در ولنجک اجاره آپارتمان مبله در فرحزاد  اجاره آپارتمان مبله در سعادت آباد اجاره آپارتمان مبله در شهرک غرب اجاره آپارتمان مبله در زعفرانیه اجاره آپارتمان مبله در فرمانیه اجاره آپارتمان مبله در تجریش اجاره آپارتمان مبله در نیاوران

تهران سوئیت

کلیه حقوق این وبسایت برای تهران سوئیت محفوظ میباشد.