02144082101 _ 09101987270

اجاره آپارتمان مبله در نارمک

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله نارمک

هر روزه عزیزان زیادی با تهران سوئیت تماس گرفته که قصد اجاره آپارتمان مبله در نارمک را دارند. اگر شما نیز جزء علاقه مندان به اجاره خانه مبله در نارمک هستید، احتمالا می دانید که محله نارمک تهران در منطقه 8 شهرداری تهران قرار دارد. دانشگاه علم و صنعت یکی از بزرگترین دانشگاه های ایران در نارمک قرار دارد. محله نارمک به محله صد میدان هم معروف است که بزرگ ترین آن میدان نبوت یا هفت حوض سابق است. در مجموع اجاره اپارتمان مبله در نارمک روزانه از هرلحاظ انتخاب هوشمندانه ای است.

قیمت اجاره مبله در نارمک

عزیزان زیادی درباره اجاره روزانه آپارتمان در نارمک از ما می پرسند. درباره قیمت اجاره روزانه سوئیت در نارمک خوب است خاطرنشان کنیم که محله نارمک جزء مناطق نسبتا بالاشهر تهران حساب می شود و از طرفی امکانات خوب و دسترسی مناسب هم بر قیمت ها تاثیر گذاشته است و قیمت خانه ها را افزایش داده است. البته اجاره سوئیت نارمک تهران تنها اندکی از میانگین بالاتر است.

میهمان عزیز؛

جهت تسهیل انتخاب اقامتگاه، لیست واحدهای مبله + قیمت و امکانات برای اجاره آپارتمان مبله در تهران به تفکیک مناطق شمال، شرق، غرب و مرکز تهران از همین لینک قابل مشاهده و دسترسی می باشد.

اجاره سوئیت در نارمک به علت دسترسی مناسب

برخی ها به علت دسترسی مناسب منطقه بر اجاره سوئیت در نارمک تهران اصرار می ورزند. خوب است خاطرنشان کنیم که از نظر دسترسی به سایر نقاط تهران نارمک بسیار عالی است. اگر ماشین شخصی دارید که در محاصره ای از اتوبان های عالی تهران هستید. وجود بزرگراه رسالت در میانه محله نارمک این دسترسی را بسیار بهبود داده است. اما اگر ماشین شخصی ندارید و با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد می کنید هم نگران نباشید. خط 2 مترو تهران در محله نارمک 5 ایستگاه دارد. ایستگاه های فدک، گلبرگ، سرسبز، دانشگاه علم و صنعت و شهید باقری. خطوط بی ار تی‌ (میدان آزادی -تهرانپارس) و همچنین بی ار تی‌ (پایانه بیهقی- پایانه علم و صنعت) نیز در منطقه نارمک قرار دارند. لذا اگر به علت دسترسی مناسب قصد اجاره سوئیت ارزان در نارمک را دارید، قصد شما کاملا قابل توجیه است.

امکانات سوئیت اجاره ای در نارمک

با سکونت در یک سوییت اجاره ای نارمک شما به بسیاری از امکانات دسترسی مستقیم و نزدیکی خواهید داشت. به عنوان مثال مراکز خرید نارمک شامل مجتمع تجاری سون سنتر، مرکز خرید کویتی های نارمک، مرکز خرید نبوت و بازار نارمک می باشد. پارک های شقایق و فدک در نارمک قرار دارند. البته اکثر میدان های نارمک هم از فضای سبز درون خود برخوردارند. مجتمع های تجاری و مراکز خرید بسیاری هم برای رفاه حال اهالی نارمک به وجود آمده اند. لذا می توان گفت که اجاره آپارتمان مبله نارمک به لحاظ امکاناتی نیز کاملا توجیه می شود.

اجاره مبله در نارمک به علت مکان‌های دیدنی

با اجاره آپارتمان مبله در نارمک بسیاری از دیدنی های تهران در چندقدمی شما خواهند بود. دیدنی ترین بخش نارمک صد میدان این محله هستند. که از دیرباز بزرگترین نشانه محله نارمک بوده اند و میدان هفت حوض بزرگترین میدان محله و یکی از معروفترین میدان های تهران است. شما با اجاره خانه مبله در نارمک و  بازدید از این جاهای دیدنی می توانید طعم سکونت در نارمک تهران را برای چند روز هم که شده در سفر خود تجربه نمایید.

نحوه اجاره اپارتمان مبله در نارمک روزانه

اگر قصد اجاره روزانه آپارتمان در نارمک را دارید، در درجه نخست بهترین گزینه، املاک مبله ای هستند که ما آن ها را در این صفحه جای داده ایم. پیشنهاد می کنیم که اندک زمانی اختصاص داده و موارد مختلف را برای اجاره روزانه سوئیت در نارمک بسنجید. می توانید با توجه به امکانات، تصاویر، ویژگی ها و همچنین کمک گرفتن از نظر خانواده، چند ملک مبله در نارمک را انتخاب و کد ملک آن ها را یادداشت فرمایید. سپس به آسانی با «تهران سوئیت» تماس گرفته و کارشناسان ما را از قصد خود برای اجاره سوئیت نارمک تهران آگاه سازید. کارشناس مربوطه به بررسی فایل های متعدد برای اجاره سوئیت در نارمک پرداخت و بهترین سوئیت مبله را برای شما ارسال خواهند نمود. برای تماس با کارشناسان جهت اجاره سوئیت در نارمک تهران کافی است که موارد زیر را از طریق تلگرام یا واتساپ برای کارشناسان تهران سوئیت ارسال فرمایید:

  • مدت اقامت
  • تاریخ ورود
  • تعداد نفرات

توصیه می کنیم که حتما در پیام خود ذکر نمایید که قصد اجاره سوئیت ارزان در نارمک را دارید.

قوانین و مقررات تهران سوئیت برای سوئیت اجاره ای در نارمک: همانند تمام فایل ها شما برای سوییت اجاره ای نارمک نیز موظف به ارائه مدارک شناسایی و همچنین محرمیت خود به جهت احراز هویت خواهید بود.

تهران سوئیت

کلیه حقوق این وبسایت برای تهران سوئیت محفوظ میباشد.