02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2C06 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

1
میلیون تومان / روزانه

آدرس: تهران، آزادی

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت وای فای تلویزیون ال سی دی یخچال فریزر اسنوا مبلمان راحتی 7 نفره چای ساز، قوری و کتری سرویس خواب مستر اجاق گاز سرویس کامل غذاخوری برای 6 نفر فرنیش شیک و تمیز

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

مبلمان راحتی سبز پسته ای در اتاق نشیمن همگونی زیبایی با پرده ها دارد. قرارگیری مبلمان به گونه ای است که نیاز ندارید گفتگوی تان حتما در حضور تلویزیون انجام شود. آشپزخانه مجهز به ام دی اف، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و چای ساز، اتاق خواب های بزرگ و نورگیر با سرویس تمیز، سرویس بهداشتی و حمام جادار و بزرگ از دیگر خصوصیات این ملک هستند. برای اجاره روزانه خانه در تهران کافی است کد ملک را به کارشناس تهران سوئیت اطلاع دهید.

 

آزادی

محله آزادی از خوش مسیرترین محلات قدیمی تهران است. از طرفی دسترسی به اتوبان تهران – کرج، بزرگراه یادگار امام (ره) و از طرف دیگر نزدیکی به خط بی آر تی و اتوبوس تندرو آزادی – تهرانپارس و خطوط مترو میدان آزادی، شادمان و حبیب اللهی این محل را از نظر سهولت حمل و نقل و جا به جایی در مرتبه ای عالی قرار داده است. برای تامین مایحتاجات روزمره از نانوایی و مرکز عرضه میوه و تره بار و سوپرمارکت گرفته تا ساختمان بیمه، تامین اجتماعی، اداره پست و مرکز فنی و حرفه ای همگی در محدوده زندگی شما وجود دارد. مراکز علمی معتبر مانند دانشگاه شریف نیز در یک قدمی شما است.

 

برای اجاره روزانه خانه در تهران بهتر است تا آیتم های مهم مانند محلیت، سطح مالی و نزدیکی به مراکز کاری مهم و مورد نیاز برای اقامت طولانی مدت در نظر گرفته شود. تهران سوئیت در این مسیر یاریگر شما است.

 

نکته: توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال بوده و قیمت ها، در روزهای آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا ظرفیت بیش از نرمال اندکی افزایش خواهد یافت.

تهران سوئیت » مرجع اجاره روزانه خانه در تهران

 

 


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 1,000,000 هزار تومان