02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1N11 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 0 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره سوئیت در تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

750
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، خیابان جردن

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi میز ناهارخوری 4 نفره سرویس خواب مستر مبلمان بسیار شیک 7 نفره یخچال فریزر ماشین لباسشویی توالت فرنگی فرنیش اروپایی سرویس کامل آشپزخانه

توضیحات

اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید و می خواهید مسافرت خود را در آپارتمانی لوکس در شمال تهران سپری نمایید، بدون شک مورد فوق یکی از بهترین موارد برای شما خواهد بود. این آپارتمان در شمال شهر تهران واقع گردیده و بسیار لوکس و زیبا می باشد و همان طور که در تصاویر نیز قابل مشاهده است، تقریبا از همه امکانات برخوردار است.

بی شک اسکان در این آپارتمان به همراه خانواده، خاطراتی به یادماندنی از سفر به شهر تهران در یاد و خاطر شما و اعضای خانواده تان به یادگار خواهد گذاشت.

این آپارتمان بسیار شیک فاصله نسبتا کمی تا پارک ملت نیز داشته و در مجموع از لحاظ موقعیت می توان گفت که از دسترسی فوق العاده ای برخوردار است. هم چنین کلیه وسایلی که شما در طول سفر خود به تهران به آن ها نیاز خواهید داشت نیز در این آپارتمان فراهم گشته اند.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 750,000 هزار تومان