02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1C17 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 65 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در جمهوری نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

420
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، میدان جمهوری

ویژگی ها

اینترنت وای فای مبلمان راحتی 7 نفره چرمی تلویزیون LED سامسونگ آنتن سرویس خواب مستر سیستم گرمایشی شوفاژ چای ساز، قوری و کتری سیستم سرمایشی اسپیلت سرویس غذاخوری برای 4 نفر

توضیحات

مسافرین فراوانی هستند که اقامت در نواحی مرکزی تهران را به سایر مناطق ترجیح می دهند. از جمله دلایل این تصمیم می توان به قیمت ارزان تر، نزدیکی به بازار و هم چنین دسترسی به مناطق تهران را برشمرد.

اگر شما نیز از جمله مسافرینی هستید که به دنبال اجاره سوئيت تهران و خصوصا در ناحیه مرکزی آن هستند، بایستی خاطرنشان کنیم که مورد بالا برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

اولین مزیت این آپارتمان، نزدیکی به مترو بوده و شما از خط مترو توحید تنها دو دقیقه پیاده روی فاصله دارید که حمل و نقل را فوق العاده برایتان آسان می سازد. از سوی دیگر در خیابان جمهوری انواع و اقسام مغازه ها نیز قرار داشته که می توانید با قیمتی ارزان از آن ها خرید انجام دهید.

توجه: جهت رزرو سوئیت می توانید از دکمه تماس با ما در قسمت زیر استفاده کنید. در هنگام تماس کد سوئیت را که در بالای همین صفحه نوشته شده است را به خاطر داشته باشید.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 420,000 هزار تومان