02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2W07 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

1.3
میلیون تومان / روزانه

آدرس: تهران، ستارخان

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi مبلمان 7 نفره راحتی تلویزیون LED اسنوا یخچال فریزر اسنوا چای ساز فوری و کتری سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی کمد دیواری ماکروفر سرویس خواب مستر

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

اگر در جستوی آپارتمان شیک و زیبا با کلیه امکانات در ناحیه غرب تهران هستید، می توانید روی آپارتمان فوق در ستارخان حساب ویژه ای باز کنید. این آپارتمان مبله بسیار شیک و زیبا، به صورت بسیار لوکس و شیک مبله شده و کلیه امکاناتی که در طول سفر به آن نیاز خواهید داشت در آن فراهم است.

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، در چیدمان این واحد سعی شده که بر راحتی ساکنین تاکید گردد. از طرفی قیمت این آپارتمان نیز با توجه به برخورداری از دو اتاق خواب و منطقه مسکونی بسیار خوبش، معقول و منطقی است. در مجموع این آپارتمان بسیار زیبا، انتخابی فوق العاده برای شما عزیزان علاقه مند به اجاره آپارتمان مبله در تهران خواهید بود.

توجه: جهت رزرو سوئیت می توانید از دکمه تماس با ما در قسمت زیر استفاده کنید. در هنگام تماس کد سوئیت را که در بالای همین صفحه نوشته شده است را به خاطر داشته باشید.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 1,300,000 هزار تومان