02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1E03 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

1
میلیون تومان / روزانه

آدرس: تهران، شریعتی خ پلیس

ویژگی ها

اینترنت وای فای یخچال فریزر اسنوا چای ساز، قوری و کتری ماکروفر سیستم گرمایشی شوفاژ تلویزیون LED مبلمان راحتی 8 نفره سرویس خواب مستر فرنیش به سبک اروپایی

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

با طی چند پله در زیر همکف به واحد میرسیم. در این آپارتمان تابلوها و تزئینات دیواری زیبا به چشم می خورد که در طراحی دکوراسیون داخلی نمره قابل قبولی گرفته است. مبلمان راحتی، سرویس خواب، تلویزیون ال ای دی، سرویس پذیرایی و غذا خوری و سرویس بهداشتی و حمام تمیز و زیبا از دیگر امکانات این منزل است. برای اجاره سوئیت تهران مرکز شهر با پرداخت هزینه مناسبی می توان ملکی مانند این مورد را اجاره کرد.

 

شریعتی(پلیس)

محله پلیس در یکی از فرعی های خیابان بزرگ شهر تهران یعنی خیابان دکتر شریعتی واقع شده است. اینجا از نقاط زیبا و خوب برای اجاره سوئیت تهران و سکونت است. راستی باغ موزه قصر یکی از زیباترین باغ های پایتخت در نزدیکی شما است. این باغ موزه دیدنی دارای موزه های سیاسی و موزه عصر قاجار است. در این محیط زیبا همچنین وسایل بازی، کافه، رستوران و سینما هم وجود دارد. برای رسیدن به مترو کافی است که با یک خط تاکسی خودتون را به میدان هفت تیر یا چهارراه قصر برسانید. سینما ایران از سینماهای مجهز پایتخت هم در محله سکونت شما قرار دارد.

 

همان گونه که در تصاویر نیز مشاهده می کنید، آپارتمان مبله فوق واحدی بسیار لوکس و زیبا در شریعتی خیابان پلیس بوده و یکی از زیباترین سوئیت های مبله در شرق تهران به شمار می رود. این سوئیت مبله از پارکینگ برخوردار بوده و دسترسی بسیار مناسبی نسبت به سایر نقاط منطقه دارد.

 

توجه: جهت اجاره سوئیت در خیابان شریعتی تهران می توانید از دکمه تماس با ما در قسمت زیر استفاده کنید. در هنگام تماس کد سوئیت را که در بالای همین صفحه نوشته شده است را به خاطر داشته باشید.

برای مشاهده کامل اجاره سوئیت در تهران کلیک کنید


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 1,000,000 هزار تومان