02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1C09 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

800
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، آزادی، جیحون

ویژگی ها

اینترنت wifi سرویس غذاخوری برای 6 نفر چای ساز، قوری و کتری ماکروفر سرویس خواب مستر مبلمان راحتی 7 نفره بسیار شیک یخچال فریزر تلویزیون LCD

توضیحات

این آپارتمان در طبقه 1م واقع گشته است؛ و دارای چشم انداز شهر می باشد.

به طور کلی مرکز تهران، ناحیه ای است که بسیاری از عزیزانی که به تهران سفر می کنند، آن را برای اسکان ترجیح می دهند. چرا که به طور کلی مرکز دسترسی بهتری داشته و شما می توانید از این نواحی مرکزی، به هرکجای تهران که می خواهید جابه جا شوید.

یکی از آپارتمان های فوق العاده زیبا درمرکز تهران که در عین حال اقتصادی و به صرفه است، آپارتمان یک خوابه فوق در جیحون می باشد. همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است، در فرنیش و تجهیز این آپارتمان سعی شده کلیه وسایلی که در طول سفر به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد نیز فراهم گردد.

در مجموع اگر قصد دارید که سوئیت شما، در عین اقتصادی بودن دسترسی فوق العاده ای به تمام شهر داشته و با امکانات کامل باشد، می توانید روی این گزینه به عنوان یکی از بهترین موارد آپارتمان مبله تهران حساب باز کنید.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 800,000 هزار تومان