02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1W13 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 60 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره آپارتمان مبله در تهران،اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در غرب تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

520
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، هایپراستار

ویژگی ها

اینترنت wifi مبلمان 7 نفره 4 تخته فرش دستباف سیستم گرمایشی شوفاژ سرویس خواب مستر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی چشم انداز (ویو) بسیار زیبا

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

منطقه هایپراستار در غرب تهران یکی از مناطق دیدنی و زیبای تهران بوده که به علت واقع شدن فروشگاه هایپراستار در این منطقه معروف شده است. شما با اسکان در این منطقه، می توانید به همراه به فروشگاه هایپراستار رفته و خرید خود را از شهر تهران انجام دهید. هم چنین این واحد دسترسی خوبی در منطقه داشته و فاصله نسبتا اندکی تا پارک ارم و باغ وحش پارک ارم دارد که می توانید به همراه خانواده از آن بازدید فرمایید.

واحد مبله ی فوق در این منطقه، به صورت کاملا مدرن و اروپایی فرنیش گردیده و در مجموع دارای امکانات کاملی است که برای عزیزانی که به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستند بسیار توصیه می گردد.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 520,000 هزار تومان