02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1E09 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 65 متر ندارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره آپارتمان مبله در تهران،اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در شرق تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

400
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، خیابان نامجو

ویژگی ها

اینترنت وای فای ماکروفر اجاق گاز سرویس کامل آشپزخانه چای ساز، قوری و کتری میز ناهارخوری 4 نفره تمام چوب تلویزیون LCD مبلمان راحتی 7 نفره یخچال فریزر امرسان

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

آپارتمان مبله فوق در خیابان نامجو، یکی از کامل ترین و در عین حال به صرفه ترین واحد ها در شرق تهران بوده و همان گونه که در تصاویر می بینید، از لحاظ امکاناتی در حد کامل است. این واحد فاصله اندکی تا خطوط مترو و بی آر تی داشته و از لحاظ امکاناتی در حد کاملی است.

این آپارتمان مبله در تهران اگرچه پارکینگ ندارد، اما بسیار شیک و تمیز بوده و در طبقه همکف قرار داشته و از این رو رفت و آمد به آن فوق العاده آسان است. از طرفی منطقه ساکت و آرامی داشته و اسکان در آن کاملا آرامش بخش خواهد بود.

توجه: جهت رزرو سوئیت می توانید از دکمه تماس با ما در قسمت زیر استفاده کنید. در هنگام تماس کد سوئیت را که در بالای همین صفحه نوشته شده است را به خاطر داشته باشید.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 400,000 هزار تومان