02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1W15 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 70 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در مرزداران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

600
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، بلوار مرزداران

ویژگی ها

اینترنت wifi مبلمان راحتی 6 نفره سرویس خواب مستر چای ساز، قوری و کتری یخچال فریزر LG ماشین لباسشویی اسنوا سرویس غذاخوری 6 نفره 3 تخته فرش دستباف میز آرایشی

توضیحات

این آپارتمان در طبقه 5م واقع گشته است؛ و دارای چشم انداز شهر می باشد.

محله مرزداران یکی از مناطق محبوب و خوش آب و هوا در شمال شهر تهران است. مدرن ولی خلوت است و برای اجاره سوئیت در تهران اگر می خواهید واحد لوکس و لاکچری داشته باشید، سکونت در این آپارتمان یکی از گزینه های مطلوب شما برای اجاره روزانه سوئیت در تهران است.

از لحاظ موقعیت مکانی نیز بایستی خاطرنشان کنیم که این واحد در چندقدمی چندین ایستگاه اتوبوس واقع بوده و فاصله ی اندکی هم تا پارک پردیسان دارد.

امکانات این واحد 70 متری، در حد عالی بوده، دسترسی به اینترنت وای فای و کلیه وسایلی که در یک خانه ی مبله لوکس به آن نیاز خواهید داشت در آن فراهم گردیده است. این آپارتمان اگرچه در طبقه پنجم قرار داشته اما وجود آسانسور کار را برای شما راحت کرده است. به علاوه در طبقات بالا چشم انداز بهتری نسبت به شهر خواهید داشت. بهتر است پیش از اقدام برای اجاره روزانه سوئیت در تهران نسبت به محلات تهران هم اطلاعاتی کسب کنید.

 

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 600,000 هزار تومان