02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2E02 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

2 خوابه 75 متر دارد ظرفیت نرمال: 4 نفر اجاره آپارتمان مبله در تهران،اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در شرق تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

550
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، مجیدیه

ویژگی ها

اینترنت وای فای مبلمان راحتی 8 نفره سرویس خواب مستر یخچال فریزر اسنوا ماشین لباسشویی اسنوا تلویزیون اجاق گاز میز ناهارخوری 4 نفره تمام چوب سرویس کامل آشپزخانه

توضیحات

این آپارتمان در طبقه 4م از یک ساختمان 4 طبقه واقع گشته است.

اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران در منطقه شرق هستید، واحد فوق موردی تمیز و مرتب بوده و محیط داخلی تمیز و زیبایی دارد. این واحد مبله زیبا و شیک، کلیه وسایل لازم برای اسکان شما را در خود جای داده و همان گونه که در تصاویر نیز می توانید مشاهده کنید، بسیار راحت و با فرنیش عالی است.

تنها ایرادی که شاید بتوان به این واحد وارد ساخت، واقع بودن در طبقه چهارم و بدون آسانسور بودن آن است که باز هم با توجه به قیمت کمتر و محیط داخلی واحد، می توان آن را موردی مقرون به صرفه دانست. در مجموع اگر قصد اقامت در تهران در یک واحد شیک و تمیز هستید، می توانید روی مورد فوق حساب ویژه ای باز کنید.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 550,000 هزار تومان