02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2N14 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

2 خوابه 80 متر دارد ظرفیت نرمال: 4 نفر اجاره آپارتمان مبله در تهران،اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در شمال تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

810
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، میرداماد

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت وای فای مبلمان راحتی 7 نفره تلویزیون LCD سامسونگ دو تخته فرش دستباف سرویس خواب مستر سیستم گرمایشی شوفاژ سیستم سرمایشی اسپیلت سرویس ایرانی و فرنگی سرویس کامل آشپزخانه

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

میرداماد یکی از مناطق خوش نام و پرآوازه در شمال شهر تهران بوده و منطقه ای ایده آل برای سکونت محسوب می گردد. واحد فوق در میرداماد، یک آپارتمان مبله شیک با دو اتاق خواب و بسیار زیبا بوده و دسترسی فوق العاده ای به خیابان های اطراف و هم چنین مترو دارد.

این آپارتمان زیبا به صورت اروپایی فرنیش شده و کلیه مغازه هایی که در طول سفر به آن ها نیاز پیدا خواهید نمود، در نزدیکی شما واقع شده اند. در مجموع می توان این واحد را گزینه ای فوق العاده برای اجاره آپارتمان مبله در تهران و مخصوصا شمال تهران قلمداد نمود.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.

تهران سوئیت در سایر شهرها : اجاره سوئیت در کیشاجاره ویلا در شمال


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 810,000 هزار تومان