02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1W66 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

1.3
میلیون تومان / روزانه

آدرس: تهران، پونک، خ گلستان

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi ماشین لباسشویی LG تلویزیون LED سامسونگ سیستم گرمایشی شوفاژ مبلمان راحتی 7 نفره سرویس خواب مستر سرویس بهداشتی فرنگی کولر آبی سرویس کامل آشپزخانه برای 6 نفر

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز نزدیک دریا، شهر می باشد.

این آپارتمان زیبا و شیک در رده پایین قیمت برای اجاره روزانه آپارتمان در تهران معرفی می شود. با تهران سوئیت همراه باشید.

بالکن آپارتمان دریچه ای است برای استفاده از هوای خوش محوطه و به تصویر کشیدن زیبایی منظره. وقتی به فضای داخل خانه وارد می شویم، فرنیش و لوازم خانگی لوکس در بخش های مختلف دیده می شود. نوساز بودن ملک، قیمت مناسب، وجود مبلمان راحتی خوش رنگ در پذیرایی و هال، نورگیری طبیعی مطبوع، بهره مندی از اینترنت پرسرعت، پارکینگ ریموت دار و قرارگرفتن آپارتمان در محله دنج پونک از امتیازات این واحد مسکونی برای اجاره روزانه آپارتمان در تهران است.

پونک

پونک محله ای در شمال غربی تهران است و از محلات دنج این منطقه به حساب می آید. دسترسی مطلوب به بزرگراه های ستاری و اشرفی اصفهانی و اتصال به خطوط اتوبوس تندرو و خط شش مترو در اینجا وجود دارد. یکی از تفرجگاه های دیدنی شهر تهران یعنی پارک نهج البلاغه با امکانات مجهز و شهربازی که از پارک های پرطرفدار نزد تهرانی ها است در این محله قرار گرفته است.

توجه: جهت رزرو و اجاره روزانه سوئیت در پونک می توانید از دکمه تماس با ما در قسمت زیر استفاده کنید. در هنگام تماس کد سوئیت را که در بالای همین صفحه نوشته شده است را به خاطر داشته باشید.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 1,300,000 هزار تومان