02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1C31 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 67 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در مرکز تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

0
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، انقلاب

ویژگی ها

اینترنت وای فای پرسرعت یخچال فریزر اسنوا چای ساز اجاق گاز مبلمان راحتی شوفاژ اسپیلت بخاری سرویس ایرانی و فرنگی

توضیحات

اجاره سوئیت انقلاب تهران

روزانه عزیزان زیادی با کارشناسان تهران سوئیت تماس حاصل نموده و خواهان اطلاعات در مورد اجاره سوئیت تهران انقلاب می باشند . اگر شما نیز جزء علاقه مندان به اجاره سوئیت حوالی انقلاب هستید، احتمالا می دانید که خیابان انقلاب اسلامی (نام پیشین: خیابان شاهرضا) یک خیابانی غربی – شرقی و یکی از خیابان‌های مهم و مرکزی شهر تهران به درازای ۵ کیلومتر است که از سوی غرب از میدان انقلاب و در دنبالهٔ خیابان آزادی آغاز شده و در سوی شرقی در میدان امام حسین و آغاز خیابان دماوند پایان می‌یابد. قسمت شمالی این خیابان مربوط شهرداری منطقه ۶ و قسمت جنوبی آن مربوط به شهرداری منطقه ۱۱ می‌باشد. لذا از لحاظ موقعیتی می توان اجاره سوئیت خیابان انقلاب را انتخابی درست دانست.

نکته دیگر قابل توجه علاقه مندان به اجاره سوئیت در انقلاب این که این خیابان به‌علت جای‌گرفتن دانشگاه تهران و فروشگاه‌های بزرگ کتاب و نشریات در کنارهٔ آن است و کتاب های ممنوعه در این خیابان به فروش میرسد و پاتوق روشنفکران ایرانی است . از خیابان‌های مهم تهران است که یکی از خیابان‌های اصلی شهر در راهپیمایی‌ها و از کانون‌های گردهمایی‌های خیابانی به‌شمار می‌آید. این خیابان پیش از انقلاب اسلامی، خیابان شاهرضا نامیده می‌شد.

نحوه اجاره سوئیت در انقلاب تهران

اگر شما نیز قصد اجاره سوئیت در تهران و خیابان انقلاب را دارید، توصیه می کنیم که حتما فایل فوق در همین صفحه که برای اجاره سوئیت روزانه در انقلاب تهران اختصاص داده شده است را بررسی و مطالعه بفرمایید. در این بررسی می توانید به مواردی از قبیل ظرفیت واحد مبله، پارکینگ، امکانات، عکس های واحد و … دقت نموده و با سایر اعضای خانواده نیز روی آن ها بحث و مشورت انجام دهید.

قوانین و مقررات اجاره سوئیت محدوده انقلاب

همانند کلیه فایل هایی که توسط تهران سوئیت ارائه می شوند، اجاره سوئیت میدان انقلاب تهران نیز تابع قوانین و مقررات خاص خودش است. ازجمله این که برای قیمت اجاره سوئیت در خیابان انقلاب بایستی حتما مدارک شناسایی و محرمیت ارائه نموده و هدف از اجاره روزانه خانه در انقلاب تهران برگزاری مراسم، میهمانی، دورهمی یا چنین جلساتی که با شرع و عرف مغایر هستند نباشد.


ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0