02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2W24 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

1.58
میلیون تومان / روزانه

آدرس: تهران، سعادت آباد

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت WIFI میز ناهارخوری 6 نفره مبلمان راحتی 12 نفره سرویس خواب مستر سیستم گرمایشی پکیج سیستم سرمایشی اسپیلت چای ساز، قوری و کتری ماشین لباسشویی سامسونگ فرنیش به سبک اروپایی

توضیحات

خب به صفحه اجاره روزانه خانه در تهران خوش آمدید! در اینجا قصد داریم یکی از ملک های پیشنهادی گروه تهران سوئیت برای اجاره روزانه خانه در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم:

نشیمن مبله شده و پذیرایی خانه مجهز به سرویس غذاخوری 6 نفره زیبایی است که رنگ و طرح آن با پرده مجاورش همگونی شکیلی دارد. در آشپزخانه مجهز این ملک سرویس کاملی از لوازم آشپزی بهمراه مایکروویو، مایکروفر، آبمیوه گیری و چای ساز لوکس بهمراه یخچال فریزر و ماشین لباسشویی برای استفاده ساکنین قرار داده شده است.

 

سعادت آباد

منطقه سعادت آباد یکی از محبوب ترین مناطق شمالی برای اجاره روزانه خانه در تهران است که از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار می باشد. اگر به دنبال یک آپارتمان شیک و تمیز در شمال غرب تهران هستید، مورد فوق می تواند یکی از بهترین گزینه ها جهت اجاره آپارتمان مبله در تهران برای شما باشد.

در سعادت آباد مراکز خرید متعدد و شیکی وجود دارد که بیشتر آنها در خیابان علامه شمالی قرار گرفته‌اند. وجود رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی نیز در این منطقه آن را به یکی از قطب‌های گردشگری غذای پایتخت تبدیل کرده است، به طوری که ساکنان دیگر مناطق پایتخت نیز برای صرف غذا در رستوران‌های این منطقه، گاه راه‌های زیادی را طی می‌کنند.

امکانات این منطقه به همینجا خلاصه نمی‌شود. قرار گرفتن مجتمع فرهنگی- ورزشی اریکه ایرانیان و پارک‌های مختلفی مثل پارک پرواز، دلاوران و آبشار که هم مناسب بزرگسالان و هم مناسب بازی و تفریح کودکان و نوجوانان است، از دیگر امکانات سعادت آباد و مناسب برای کسانی است که می‌خواهند همه امکانات در محل زندگی آنها وجود داشته باشد.

در مجموع توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال بوده و قیمت ها، در روزهای آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا ظرفیت بیش از نرمال اندکی افزایش خواهد یافت.

تهران سوئیت » مرجع اجاره روزانه خانه در تهران


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 1,580,000 هزار تومان