02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2N16 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

2 خوابه 110 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در جردن نفر اضافه: 3 نفر
قیمت از:

19.5
میلیون تومان / ماهانه

آدرس: جردن، ناهید شرقی

ویژگی ها

دربست میز بیلیارد تراس - بالکن کولر اسپلیت پکیج دیواری مبلمان تلویزیون آسانسور جاروبرقی کابینت یخچال مایکروفر شوفاژ اجاق گاز سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی آنتن اتو حمام میز ناهارخوری ظروف آشپزخانه ماشین لباسشویی تخت و سرویس خواب پارکینگ

توضیحات

این آپارتمان در طبقه 5م از یک ساختمان 7 طبقه واقع گشته است؛ و دارای چشم انداز شهر می باشد.

در طبقه پنجم از یک ساختمان 7 طبقه قرار دارید و چشم انداز خوبی از شهر مناظر زیبایی را برای شما به تصویر می کشد. بله! این آپارتمان درندشت در یکی از پیشرفته ترین نقاط تهران یعنی منطقه جردن برای میزبانی از مهمانان عزیز اجاره سوئیت در تهران آماده شده است. امکانات کافی و مدرن، طراحی داخلی تلفیقی کلاسیک و مدرن، فضاهای بازسازی شده داخلی، استفاده از هارمونی طرح و رنگ در تزئین بخش های مختلف خانه همگی موجب شده این خانه مکانی بسیار امن و آرام برای اقامت روزانه یا طولانی مدت باشد.

 

جُردن

بلوار نلسون ماندلا با نام قدیم آفریقا ( فعلی جُردن) در منطقه شمیرانات تهران قرار گرفته است. از برجستگی های این محل، تردد ماشین های آخرین سیستم، پاساژهای معتبر داخلی و خارجی، وجود بسیاری از سفارتخانه ها و قرارگیری مراکز تجاری مهم شهر تهران است. اگر قصد اجاره سوئیت در تهران رده بالاقیمت را داشته باشید از بهترین انتخاب های مورد نظر شما اقامت در یکی از آپارتمان های مسکونی منطقه جُردن خواهد بود. جُردن دسترسی عالی به بزرگراه های اصلی شهر تهران دارد؛ اتوبان های مدرس، حقانی، همت و رسالت در دسترس هستند.

توجه: برای آغاز روند اجاره آپارتمان مورد نظر کافی است کد ملک را ارسال بفرمائید.

تهران سوئیت » مرجع اجاره سوئیت در تهران


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 19,500,000 هزار تومان