02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2N20 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

1.6
میلیون تومان / روزانه

آدرس: تهران، زعفرانیه

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi میز ناهارخوری بسیار شیک دارای میز آرایشی چای ساز قوری و کتری یخچال فریزر اسنوا تلویزیون LED ماشین لباسشویی LG سرویس خواب مستر فرنیش به سبک اروپایی

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

زعفرانیه

زعفرانیه از محل های شمال شهر برای اجاره روزانه آپارتمان در تهران است که در منطقه شمیرانات قرار دارد. این محله از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجريش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه نسبت به مناطق دیگر تهران اندکی خنک تر است چرا که در ارتفاع ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. آمیزه ای از بافت سنتی و مدرن در اینجا به چشم می خورد. نزدیکترین ایستگاه مترو تجریش است و همچنین اگر قصد تردد با اتوبوس های تندرو را دارید می توانید خود را به میدان تجریش برسانید یا اینکه به پمپ بنزین ولنجک رفته و از خط پایانه افشار – ترمینال جنوب استفاده کنید. در محله زعفرانیه رصدخانه ای بهمین نام وجود دارد همچنین مرکز خرید پالادیوم و کاخ موزه سعد آباد نیز در نزدیکی شما مکان دارند.

آپارتمان مبله فوق در محله زعفرانیه، فول امکانات با فرنیش لوکس و خوش طرح و رنگ است و نورگیری عالی دارد. طراحی داخلی خانه به زیبایی و هنرمندانه انجام شده و سوئیتی با درجه عالی برای اجاره روزانه آپارتمان در تهران به شمار می رود.

 

برای “انتخاب” این ملک کافی است کد مربوطه را ارسال بفرمائید

همانند سایر فایل ها، از یاد نبرید که قیمت های اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال بوده و قیمت ها، در روزهای آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا ظرفیت بیش از نرمال اندکی افزایش خواهد یافت.

برای مشاهده کامل اجاره آپارتمان مبله در تهران کلیک کنید


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 1,600,000 هزار تومان