02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1W61 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 65 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره آپارتمان مبله در تهران،اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در غرب تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

700
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، سعادت آباد

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi تردمیل مبلمان راحتی 7 نفره سرویس خواب مستر سرویس کامل آشپزخانه چای ساز، قوری و کتری ماکروفر سیستم سرمایشی اسپیلت میز آرایشی

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

آپارتمان نُقلی 65 متری جای خوبیه برای اقامت راحت دو تا 3 نفره! مخصوصا اگر در منطقه لاکچری و خوش آب و هوای سعادت آباد واقع شده باشد. برای اجاره آپارتمان مبله در تهران سعادت آباد با تهران سوئیت همراه باشید:

این واحد مسکونی همانطور که می بینید تمام مبله و مفروش است. ست کامل مبلمان راحتی در اتاق نشیمن به همراه میز و صندلی سرویس غذاخوری در بخش پذیرایی منزل وجود دارد.خواب مستر مجهز به سرویس بهداشتی و حمام است و نورگیری مطلوبی دارد، ضمنا از میز توالت آن هم می توان استفاده کرد. و اما مطبخ! آشپزخانه مجهز به سرویس لوکس کابینت MDF، آبمیوه گیری، چای ساز، مایکروویو، هود و کلیه لوازم و ظرف و ظروف مورد نیاز آشپزی و سرویس غذاخوری می باشد. لازم به ذکر است این واحد در طبقه اول بنا شده است و جزء موارد پیشنهادی منطقه سعادت آباد برای اجاره آپارتمان مبله در تهران است.

 

سعادت آباد

همان گونه که می دانید، سَعادَت‌آباد یکی از مناطق مدرن و مرفه نشين شمال غرب شهر تهران است. این محله خوش آب و هوا در کوهپایه‌های جنوبی رشته كوه البرز و در منطقهٔ ۲ شهرداری تهران در جوار شهرستان شمیرانات قرار دارد. آپارتمان مبله یک خوابه فوق به عنوان یک آپارتمان نقلی و کوچک با توجه به برخورداری از همه امکانات می تواند گزینه ای فوق العاده برای علاقه مندان به اجاره آپارتمان مبله در تهران باشد.

 

توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال بوده و قیمت ها، در روزهای آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا ظرفیت بیش از نرمال اندکی افزایش خواهد یافت.

برای مشاهده کامل اجاره آپارتمان مبله در تهران کلیک کنید

 


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 700,000 هزار تومان