02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 3W04 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

2
میلیون تومان / روزانه

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی بعد از نیایش

ویژگی ها

اینترنت وای فای ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال ساید بای ساید سیستم صوتی و نور آسانسور تلویزیون LED 40 اینچ میز ناهارخوری 8 نفره مبلمان 12 نفره چای ساز دو تخته فرش دستباف ایرانی سرویس خواب مستر

توضیحات

آپارتمان مبله فوق در پونک دارای مساحت 158 متر بوده و همان گونه که مشاهده می کنید، کاملا به صورت لوکس و اروپایی فرنیش گردیده است. این آپارتمان دارای 2 تخت دونفره بوده و یک مبل تخت خواب شو دونفره نیز بوده و از لحاظ موقعیت نیز دسترسی فوق العاده ای دارد.

این آپارتمان در طبقه دوم ساختمان واقع بوده و سکونت در آن، احساس راحتی و آرامش را به شما و خانواده تان القا خواهد نمود. البته این آپارتمان نهایتا برای تعداد ظرفیت 15 نفر مناسب می باشد.

در مجموع اگر قصد سفر به تهران را داشته و تعداد نفرات شما بالای 4 نفر است، واحد فوق را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره آپارتمان مبله در تهران به شمار آورد.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 2,000,000 هزار تومان