02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2N23 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

قیمت از:

1.65
میلیون تومان / روزانه

آدرس: تهران، پاسداران

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi مبلمان راحتی 7 نفره تلویزیون LCD سیستم گرمایش شوفاژ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی میز ناهارخوری 4نفره تمام چوب سرویس خواب مستر یخچال فریزر اسنوا ماکروفر

توضیحات

این آپارتمان در طبقه 2م از یک ساختمان 3 طبقه واقع گشته است؛ و دارای چشم انداز شهر می باشد.

اجاره سوئیت در تهران منطقه پاسداران! بله درست آمده اید. در اینجا قصد داریم یکی از آپارتمان های مسکونی بزرگ و جادار را به منظور اجاره سوئیت در تهران برای شما عزیزان معرفی کنیم. پس با تهران سوئیت همراه باشید:

 

این ملک 120 متری دارای دو خواب مستقل در طبقه دوم آپارتمانی واقع در پاسداران تهران قرار دارد. اگر در حوزه املاک رده میان قیمت می خواهید مکانی را برای یک روز یا بیشتر جهت اجاره آپارتمان مبله در تهران انتخاب کنید این سوئیت در محله پاسداران می تواند از گزینه های روی میز شما باشد!

از شاخصه های مهم این واحد مسکونی دلبازی، تمیزی و نورگیری آن می باشد که برای ساکنین قبلی این ملک هم قابل توجه بوده است. درسته که این واحد فاقد پارکینگ و آسانسور است اما امکانات دیگری نظیر ست کامل مبلمان 7 نفره، اینترنت پر سرعت، خواب فول مجهز مستر، امکانات آشپزی و پذیرایی درخور شما و گرمایش سرمایش و سیستم صوتی تصویری در اختیار شما می باشد.

خُب! بریم به پاسداران ببینیم چه خبره…

پاسداران

پاسداران از محلاتی است که علی رغم دورنبودن از مرکز شهر اما دنج و خلوت است و از محلات لاکچری برای اجاره سوئیت در تهران بحساب می آید که اتفاقا فاصله زیادی با قلب تپنده تهران هم ندارد و شما با یه کورس ماشین میتونید خودتون را به مرکزی ترین نقطه تهران برسانید!

در این محل دوست داشتنی انواع و اقسام فست فودها و رستوران ها دیده می شود. اگر از علاقمندان پروپاقرص فست فود هستید یا رستوران گردی یکی از تفریحات مورد علاقه شما است پیشنهاد می شود این محل را از دست ندهید! پاسداران از شمال به فرمانیه و از غرب به نوبنیاد متصل است. اتوبان های مدرس، صیادشیرازی و مترو شهید زین الدین در محدوده پاسداران قابل دسترسی است. البته این محل واقعا بزرگ است و حتی سفارتخانه چندین کشور نیز در اینجا دیده می شود.

توجه: جهت رزرو سوئیت می توانید از دکمه تماس با ما در قسمت زیر استفاده کنید. در هنگام تماس کد سوئیت را که در بالای همین صفحه نوشته شده است را به خاطر داشته باشید.

تهران سوئیت » مرجع اجاره سوئیت در پاسداران


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 1,650,000 هزار تومان