02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1A15 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

سوئیت 63 متر دارد ظرفیت نرمال: 1 نفر کیش نفر اضافه: 2 نفر
قیمت از:

260
هزار تومان / روزانه

آدرس: کیش، فاز دوم شهرک صدف

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مبلمان راحتی ده نفره تلوزیون LED سرویس خواب مستر سیستم سرمایشی اسپیلت یخچال فریزر LG چای ساز، قوری و کتری 4 تخته فرش دستباف ایرانی

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز نزدیک دریا، شهر می باشد.

بسیاری از عزیزانی که قصد اجاره آپارتمان مبله در كيش را دارند، منطقه شهرک صدف را برای اقامت ترجیح داده و این منطقه را در حقیقت بهترین ناحیه برای اقامت در کیش می دانند. واحد فوق در فاز دوم شهرک صدف در کیش واقع شده که فاصله اندکی با پارک زیبای شهر و هم چنین ساحل آقایان دارد. هم چنین دسترسی خوبی به بزرگراه خلیج فارس نیز داشته و در مجموع می توان آن را از لحاظ موقعیت ایده آل خواند.

از لحاظ امکانات نیز این آپارتمان بسیار زیبا در حد بسیار مناسبی است. در حقیقت تلاش شده است که کلیه امکاناتی که شما در طول سفر خود به شهر کیش به آن نیاز خواهید داشت، در این آپارتمان گرد آورده شود. به همین جهت همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، این واحد مبله از کلیه امکانات از تلویزیون LED و مبلمان گرفته تا یخچال فریزر و اینترنت و … در کنار یکدیگر برخوردار است.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.

تهران سوئیت: مرکز اجاره ويلا در شمال و اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 260,000 هزار تومان