02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1B11 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 80 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر کیش نفر اضافه: 2 نفر
قیمت از:

310
هزار تومان / روزانه

آدرس: کیش، برج اسکان (مجتمع مسکونی)

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi میز ناهارخوری 6 نفره یخچال فریزر امرسان سرویس خواب مستر سیستم سرمایش اسپیلت ماکروفر سرویس کامل اشپزخانه چشم انداز (ویو) فوق العاده سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

کیش، مقصد بسیاری از مسافرین کشورمان بوده و جاذبه های گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده است. به همین علت این جزیره را همچون نگینی در خلیج فارس می خوانند. بسیاری از هم میهنان عزیز که درصدد سفر به کیش برمی آیند، با اجاره سوئیت کیش در این جزیره زیبا برای مدت مشخصی اسکان می یابند.

واحد فوق در کیش، با توجه به قیمت اقتصادی و هم چنین برخورداری از امکانات کامل، گزینه ای بسیار مناسب برای سفر خانواده ها و علی الخصوص زوج های جوان بوده و از لحاظ موقعیت نیز در حد عالی است. این واحد در برج اسکان واقع شده که برجی بسیار شیک و مجلل در کیش بوده و چشم اندازی فوق العاده در شب و روز دارد که این چشم انداز در تصاویر فوق قابل مشاهده است.

در مجموع اگر قصد سفر به کیش را داشته و تعداد شما 4 نفر یا کمتر است، از این واحد فراموش نکنید.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.

تهران سوئیت: وب سایت مرجع اجاره ویلا شمال و اجاره آپارتمان روزانه در تهران


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 310,000 هزار تومان