02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1C30 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 70 متر ندارد ظرفیت نرمال: 2 نفر اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در مرکز تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

0
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، فردوسی

ویژگی ها

اینترنت وای فای یخچال فریزر اسنوا جاروبرقی ماشین لباسشویی سرویس کامل غذاخوری اجاق گاز تخت و سرویس خواب فرش دستباف میز ناهارخوری

توضیحات

هر روزه عزیزان زیادی برای اجاره سوئیت در فردوسی تهران با تیم «تهران سوئیت» تماس می گیرند. اگر شما نیز جزء علاقه مندان به اجاره سوئیت میدان فردوسی می باشید، حتما می دانید که میدان فردوسی یکی از میدان‌های مهم شهر تهران است. در محور شرقی-غربی، خیابان انقلاب اسلامی، در محور شمال، خیابان سپهبد قرنی و در محور جنوب، خیابان فردوسی این میدان را قطع می‌کنند. از اماکن مهم پیرامون این میدان می‌توان به وزارت فرهنگ، دانشکده کامپیوتر، دانشکده علوم سیاسی، بوستان فردوس، اداره آموزش هنرهای دستی، بیمارستان دادگستری و اداره امور ایثارگران کمیته امداد اشاره کرد. حکیم ابوالقاسم حسن‌بن‌علی توسی معروف به فردوسی (حدود سال ۳۱۹ تا حدود ۳۹۷ هجری خورشیدی) شاعر حماسه‌سرای ایرانی و گویندهٔ شاهنامهٔ فردوسی است که در ناحیه توس خراسان به دنیا آمد و همانجا درگذشت و به خاک سپرده شد. تندیس این شاعر گرانقدر در میدان فردوسی نصب گردیده است.

نحوه اقدام برای اجاره سوئیت در فردوسی

اگر قصد اجاره سوئیت در میدان فردوسی را دارید، می توانید هم اکنون با کارشناسان «تهران سوئیت» جهت اجاره سوئیت در تهران فردوسی تماس حاصل فرمایید. گفتنی است که تهران سوئیت واحدهای فراوانی برای اجاره سوئیت در فردوسی تهران که تماما در سایت نیامده است. لذا برای مشاهده کلیه فایل ها برای اجاره سوئیت میدان فردوسی لطفا از طریق تلگرام یا واتساپ، موارد زیر را برای کارشناسان ارسال نمایید:

  • تاریخ ورود
  • مدت اقامت
  • تعداد نفرات

و همچنین در پیام خود حتما ذکر نمایید که قصد اجاره سوئیت در فردوسی را دارید.

قوانین و مقررات اجاره سوئیت در تهران فردوسی

اگر قصد اجاره سوئیت در فردوسی تهران را دارید و می خواهید برای اجاره سوئیت میدان فردوسی درخواست ارسال فرمایید، حتما توجه داشته باشید که اجاره سوئیت در فردوسی نیز مانند اجاره تمام واحدهای «تهران سوئیت» تابع شرایط و قوانین کلی است.

از جمله موارد قانونی که ملزم به رعایت آن ها خواهید بود، این است که برای اجاره سوئیت در فردوسی مانند هرمنطقه دیگر بایستی مدارک شناسایی و محرمیت ارائه گردد. همچنین «تهران سوئیت» از اجاره سوئیت در تهران فردوسی به منظور برگزاری مراسم، میهمانی، دورهمی، پارتی و امثالهم که مغایر با شرع و عرف است، معذور است. (لطفا موارد این چنینی تماس نگیرند.)


ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0