02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 1A14 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

سوئیت 62 متر دارد ظرفیت نرمال: 2 نفر کیش نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

240
هزار تومان / روزانه

آدرس: کیش، فاز 5 شهرک صدف

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi یخچال فریزر سامسونگ تلوزیون پلاسما مبلمان 7 نفره میز ناهارخوری 4 نفره سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی 2 تخته فرش دستباف سیستم سرمایشی اسپیلت اتو و جاروبرقی

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

اگر قصد سفر به جزیره زیبایی کیش را دارید و از طرفی تعداد شما نیز اندک بوده و به دنبال سوئیتی زیبا و در عین حال اقتصادی برای اقامت خود هستید، مورد فوق می تواند گزینه ای فوق العاده برای شما باشد. امروزه بسیاری از زوج های تازه ازدواج کرده برای ماه عسل به این جزیره سفر نموده و برای اسکان خود درصدد اجاره سوئیت و آپارتمان در کیش بر می آیند.

جدا از بحث قیمت، این سوئیت دارای کلیه وسایل لازم برای اقامت شما در کیش بوده و شما می توانید در کنار اسکان راحت در جزیره زیبای کیش، به مراکز خرید و تفریحی کیش سر بزنید. هم چنین می توانید خودرویی لوکس در این جزیره کرایه نموده و به گشت و گذار بپردازید.

این واحد از لحاظ موقعیت در فاز پنجم شهرک صدف واقع گردیده و دسترسی خوبی به مراکز تفریحی کیش همچون پارک شهر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این واحد زیبا و کامل، می توانید با تیم ما تماس حاصل فرمایید.

تهران سوئیت: مرجع اجاره ويلا در شمال و اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 240,000 هزار تومان