02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: VF4887 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

2 خوابه 150 متر دارد ظرفیت نرمال: 4 نفر شمال،گیلان،تالش نفر اضافه: 2 نفر
قیمت از:

270
هزار تومان / روزانه

آدرس:

ویژگی ها

دارای 6 تخته فرش کاشان دارای مبلمان 8 نفره دارای میز آرایشی حمام و سرویس بهداشتی مستر دارای سیستم خنک کننده کولرگازی و اسپلیت دارای سیستم گرمایش شوفاژ اینترنت پر سرعت WIFI ماشین لباس شویی سامسونگ ، ماکرو فر سامسونگ تلویزیون 43 اینج ال سی دی اسنوا و سینما خانگی وایرلس ال جی 8 تیکه بسیار قوی

توضیحات

این ویلا با مساحت 150 مترمربع، در زمینی به مساحت 420 مترمربع واقع گشته است ؛ و دارای چشم انداز جنگلی می باشد.

تالش از شهرهای سرسبز گردشگری شمال کشورمان در استان گیلان است که به علت زیبایی فوق العاده اش، از لحاظ توریستی فوق العاده حائز اهمیت است. ویلای فوق در شهر تالش، یکی از زیباترین ویلاها در این شهر بوده که و از لحاظ امکاناتی ویلایی کامل محسوب می گردد.

این ویلا با توجه به امکاناتش از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه بوده و زیبایی خاصی دارد. ویژگی های طبیعت فوق العاده تالش زبانزد خاص و عام بوده و می توانید در اینترنت درباره زیبایی های طبیعی و گردشگری آن مطالب جالب توجهی را پیدا کنید. به همین جهت عده ای تالش را یکی از مناطق بسیار زیبای شمال جهت رزرو ويلا شمال می دانند.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.

تهران سوئیت » مرجع تخصصی سوئیت شخصی کیش و آپارتمان مبله تهران


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 270,000 هزار تومان