02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: VF5548 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

2 خوابه 180 متر ندارد ظرفیت نرمال: 4 نفر شمال،گیلان،ماسال نفر اضافه: 2 نفر
قیمت از:

260
هزار تومان / روزانه

آدرس: گیلان شهرستان ماسال روستای وشمه سرا

ویژگی ها

دارای 3 تخته فرش دست بافت دارای مبلمان 8 نفره حمام و سرویس بهداشتی مستر دارای میز آرایشی کولر گازی فوق مدرن ، دارای تنظیم کننده دمای محیط دارای سیستم گرمایش شوفاژ دارای اتو برقی همراه با میز اتو اینترنت پر سرعت WIFI دارای لباس شویی اتوماتیک اسنوا

توضیحات

این ویلا با مساحت 180 مترمربع، در زمینی به مساحت 460 مترمربع واقع گشته و در مجموع دارای 1 طبقه می باشد؛ و دارای چشم انداز روستا می باشد.

همان گونه در مقالات سایت نیز بازگو نمودیم، روستای وشمه سرا در نزدیکی ماسال یکی از زیباترین و دیدنی ترین مناطق گردشگری کشورمان بوده تا جایی که برخی از آن به عنوان زیباترین ناحیه شمال کشورمان نیز یاد نموده اند. به همین جهت ویلاهای این روستا از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند.

ویلای فوق نیز همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید، از لحاظ امکانات در حد نسبتا کاملی بوده و برای مسافرت یک خانواده به شمال گزینه ایده آلی به شمار می رود. این ویلا دارای چشم اندازی بسیار زیبا بوده و جدا از آن از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود.

در مجموع اگر قصد سفر به شمال کشور را به همراه خانواده داشته و می خواهید با اجاره سوئیت ارزان قیمت در شمال در آن جا ساکن گردید، این گزینه را حتما مد نظر داشته باشید.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.

تهران سوئیت: مرکز آپارتمان مبله در تهران و اجاره سوئیت در کیش


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 260,000 هزار تومان