02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2A14 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 65 متر ندارد ظرفیت نرمال: 2 نفر کیش نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

270
هزار تومان / روزانه

آدرس: کیش، فاز دوم شهرک صدف

ویژگی ها

مبلمان 7 نفره بسیار شیک اینترنت پرسرعت WIFI تلویزیون ال سی دی 40 اینچ سیستم سرمایشی اسپیلت سه تخته فرش دستباف سرویس کامل آشپزخانه چای سازی قوری و کتری ماکروفر میز ناهارخوری 6 نفره چوبی

توضیحات

اگر به دنبال اجاره ویلا در کیش بوده و در عین حال به دنبال قیمتی ارزان و امکاناتی کامل هستید، آپارتمان فوق تا حد زیادی می تواند نیاز شما را برطرف سازد. این آپارتمان در فاز 2 شهرک صدف واقع گردیده و دسترسی فوق العاده ای به مراکز خرید و تجاری دارد.

این آپارتمان دارای سیستم سرمایشی اسپیلت بوده و در مجموع می توان گفت که از لحاظ امکاناتی در حد بسیار کاملی است.

هم چنین این واحد دارای درب ضدسرقت بوده که از لحاظ ایمنی خیال شما را راحت خواهد نمود. هم چنین همان طور که در تصاویر می بینید، شیوه فرنیش این واحد بسیار زیبا و دلنشین بوده و سفری به یادماندنی از شهر زیبای کیش را در یاد و خاطر شما و اعضای خانواده تان به یادگار خواهد گذاشت.

توجه: جهت رزرو سوئیت می توانید از دکمه تماس با ما در قسمت زیر استفاده کنید. در هنگام تماس کد سوئیت را که در بالای همین صفحه نوشته شده است را به خاطر داشته باشید.


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 270,000 هزار تومان