02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: VF22 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

3 خوابه 160 متر دارد ظرفیت نرمال: 6 نفر شمال،مازندران،بابلسر نفر اضافه: 6 نفر
قیمت از:

270
هزار تومان / روزانه

آدرس:

ویژگی ها

اینترنت پرسرعت wifi تخت و سرویس خواب مستر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فضای سبز گلکاری شده سیستم سرمایشی اسپیلت سیستم گرمایشی بخاری گازی باربیکیو ماشین لباسشویی یخچال فریزر LG

توضیحات

این ویلا با مساحت 160 مترمربع، در زمینی به مساحت 350 مترمربع واقع گشته و در مجموع دارای 2 طبقه می باشد؛ و دارای چشم انداز جنگلی، کوهپایه، روستا می باشد.

همان گونه که از مشخصات فوق پیدا است، این ویلای زیبا، ویلایی در رده میان قیمت برای خانواده هایی است که شهر زیبای بابلسر را به عنوان مقصد سفر خود بر می گزینند. همان گونه که مشاهده می کنید، این ویلا در شهرک دریاکنار بابلسر قرار داره و تنها دو دقیقه تا لب دریا فاصله دارد.

این ویلای 160 متری در زمینی به مساحت 340 متر مربع واقع گشته و در مجموع دارای سه اتاق خواب می باشد. از لحاظ ظرفیت نیز بایستی اظهار داریم که ظرفیت نرمال این ویلا 7 نفر بوده که با این حال تا ظرفیت 9 نفر نیز به سهولت قابل استفاده می باشد.

امکانات مختلفی از قبیل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کولر اسپیلت، تخت و سرویس خواب، حمام، ظروف آشپزخانه، احاق گاز، آنتن و یخچال فریزر برای رفاه حال شما عزیزان فراهم گشته اند. لذا در مجموع می توان این ویلا را موردی بسیار مناسب برای اجاره ویلا در شمال تلقی نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ویلا با ما تماس حاصل فرمایید. بهتر است که در هنگام تماس کد این ویلا که در بالای همین صفحه آورده شده است را به خاطر داشته باشید.

اجاره آپارتمان مبله در تهران


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 270,000 هزار تومان