02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: 2C07 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

2 خوابه 80 متر دارد ظرفیت نرمال: 4 نفر اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در مرکز تهران نفر اضافه: 1 نفر
قیمت از:

530
هزار تومان / روزانه

آدرس: تهران، آزادی

ویژگی ها

اینترنت wifi مبلمان 7 نفره راحتی میز ناهارخوری چوبی تلویزیون ال سی دی یخچال فریزر اسنوا اجاق گاز

توضیحات

این ملک دارای چشم انداز شهر می باشد.

واحد 80 متری و دو خوابه است و تمیز و شیک. در این آپارتمان نوساز از مبلمان و ست پذیرایی و میز نهارخوری تا لوازم صوتی تصویری و گرمایشی سرمایشی برای رفاه حال ساکنین موجود است.

آزادی

میدان آزادی (پیش از انقلاب اسلامی: میدان شهیاد) بزرگ‌ترین میدان شهر تهران بوده است که در غرب پایتخت قرار دارد. این میدان به همراه برج آزادی در سال ۱۳۴۹خورشیدی برای یادبود جشن‌های ۲۵۰۰ ساله ایران توسط حسین امانت طراحی و ساخته شد اما پس از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به نام «میدان آزادی» اطلاق می شود.

آزادی از مناطق اصیل برای اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران است. به علت مرکزیت نسبی و دسترسی فوق العاده اش به سایر نقاط تهران، طرفداران زیادی دارد. با اجاره این آپارتمان مبله ارزان در تهران، مترو و بی آرتی در چند قدمی شما خواهد بود. جدا از آن، این منطقه پر از مغازه های مورد نیاز شما است؛ از نانوایی، بقالی، کافه و رستوران گرفته تا پمپ بنزین، درمانگاه و مراکز خدمات درمانی و تامین اجتماعی…

نکته: توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال بوده و قیمت ها، در روزهای آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا ظرفیت بیش از نرمال اندکی افزایش خواهد یافت.

برای مشاهده کامل اجاره آپارتمان مبله در تهران کلیک کنید


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 530,000 هزار تومان