02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت
تماس با مشاور

شما می توانید برای مشخص شدن قیمت نهایی(در صورت به روز نبودن قیمت) و خالی بودن واحد در روزهای مورد نظر شما به صورت کامل رایگان برای حداکثر 5 واحد درخواست رزرو ارسال فرمایید. ارسال درخواست 100% رایگان بوده و نتیجه نهایی شامل قیمت دقیق و خالی بودن واحد ظرف حداکثر 2 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

کد ملک در تهران سوئیت: VF5536 درخواست رزرو

لطفا پیش از تماس شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید.

1 خوابه 120 متر دارد ظرفیت نرمال: 3 نفر شمال،گیلان،فومن نفر اضافه: 2 نفر
قیمت از:

150
هزار تومان / روزانه

آدرس: گیلان. فومن. قلعه رودخان. فوشه

ویژگی ها

لباس شویی اتوماتیک ال جی تلویزیون 42 اینچ ال ای دی LG 5 پارچ ماهی تابه و دیگ سرویس کامل خواب دو نفره مستر تستر ، گرم کن ، هیلتر و …. میز ناهار خوری 6 نفره جا کفشی MDF همراه با آینه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی درب ریموت

توضیحات

این ویلا با مساحت 120 مترمربع، در زمینی به مساحت 280 مترمربع واقع گشته و در مجموع دارای 1 طبقه می باشد؛ و دارای چشم انداز کوهپایه می باشد.

قلعه رودخان فومن یکی از زیباترین مناطق گردشگری در شمال کشورمان محسوب می گردد. این منطقه به آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه اش منطقه گردشگری بسیار محبوبی بوده و اقامت در این ناحیه، تجربه ای رویایی خواهد بود. به همین جهت بسیاری از علاقه مندان به اجاره ويلا در شمال، این ناحیه را برای اقامت برمی گزینند.

ویلای فوق در این منطقه، ویلایی بسیار زیبا بوده و اقامت در آن با توجه به قیمت مناسبش، تجربه ای تکرار نشدنی خواهد بود. این ویلا تقریبا تمام امکاناتی که یک ویلا به آن نیاز دارد را در حد متوسط در خود جای داده و گزینه ای فوق العاده مخصوصا برای زوج های جوان و تازه ازدواج محسوب می گردد.

نکته: در هنگام تماس با ما کد این ملک را به خاطر داشته باشید. هم چنین از یاد نبرید که قیمت ها همواره در آخر هفته ها، تعطیلات، ایام خاص و یا ظرفیت بیش از حد نرمال ممکن است اندکی افزایش داشته باشند.

تهران سوئیت: مرکز اجاره سوئیت در کیش و اجاره سوئیت مبله در تهران کوتاه مدت


ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 میباشد.

ارسال درخواست

بازخوردها

مجموع امتیاز: 0 از 5 0 نظر
تطابق مشخصات
0
سهولت دسترسی
0
ارزش نسبت به قیمت
0
نظافت و تمیزی
0
کیفیت میزبانی
0
محیط اطراف
0
قیمت از شبی : 150,000 هزار تومان